Technische SEO
U wilt meer kwalitatieve bezoekers zonder dat u per klik betaalt? Investeren in SEO (zoekmachine optimalisatie) met de juiste strategie, leidt consequent voor meer websitebezoekers.
Wij laten uw website optimaal presteren.
Zoekmachineoptimalisatie (Engels: search engine optimization of SEO) is een onderdeel van zoekmachinemarketing en kan worden gedefinieerd als het geheel aan activiteiten bedoeld om een webpagina hoog te laten scoren in de organische zoekresultaten van een zoekmachine, op de voor die webpagina relevante trefwoorden, trefwoordcombinatie(s) casu quo zoekterm(en) / keywords. Aangezien een vermelding in die organische resultaten gratis is, vormen deze zoekresultaten een interessant alternatief voor zoekmachineadverteren.
In het algemeen geldt dat zoekmachineoptimalisatie een viertal analysegebieden beslaat:
Techniek: alles wat te maken heeft met de broncode van de website (opmaak, snelheid, schema.org opmaak, caching, e.d.)
Content: Alle inhoud van de website (site structuur, navigatie, gebruik van zoekwoorden, pagina titels, afbeeldingen, e.d.)
Links: Alle links die wijzen naar een website (zowel intern als extern)
Gebruikersinteractie (RankBrain): Dit beslaat het zelflerende systeem van het algoritme. Het systeem leert een website indexeren op basis van de keuzes die bezoekers maken.
Over het algemeen leveren kwalitatief hoogstaande inhoud (zogenaamde content) en een gedegen structuur de beste optimalisatie voor een website. Zoekmachines gaan namelijk op zoek naar de beste inhoud voor de gebruikers van de zoekmachine, en een goede inhoud is daarom een noodzaak. Vaak wordt er rekening gehouden met keyword-dichtheid, de title-tag en het juiste gebruik van headers. Door juiste (X)HTML te gebruiken wordt er gewicht toegekend aan tekst. Zo weegt tekst tussen <h1>-tags binnen websites zwaarder dan tekst tussen paragraph-tags (<p>).
Wie goed gevonden wil worden op bepaalde producten zal in de eerste plaats er zo veel mogelijk over moeten vertellen en ervoor zorgen dat deze informatie goed geïndexeerd kan worden.
Daarnaast is het ook van belang om de website op een juiste manier op te bouwen en een goede titel te gebruiken. De meta-description-tag wordt door zoekmachines zoals Google, Yahoo en Bing overgenomen. Deze metatag is zichtbaar in de lijst van resultaten. Door een betere omschrijving te maken per pagina (description) zal iemand uw vermelding eerder aanklikken. Op die manier heeft u dus invloed op de CTR (“click-through rate”). De zogenaamde dood van de metatag is hiermee dus na acht jaar een achterhaald verhaal geworden.
Laadtijd / UX / Beveiliging
U wilt meer kwalitatieve bezoekers zonder dat u per klik betaalt? Investeren in SEO (zoekmachine optimalisatie) met de juiste strategie, leidt consequent voor meer websitebezoekers.
SEO hosting
Snellere laadtijd en maximale veiligheid.
Wij kennen de nieuwste webdesign trends. Alle websites die wij maken zijn gebruiksvriendelijk, mobiel vriendelijk en zoekmachine vriendelijk is.
We maken de eerste opzet voor de website samen met de navigatie en gaan de functionaliteiten implementeren en ontwikkelen. Na oplevering van de website kunt dan ook zelf heel eenvoudig teksten en/of foto’s wijzigen zonder technische kennis.
Lokale vindbaarheid vergroten
Local SEO
U wilt meer kwalitatieve bezoekers zonder dat u per klik betaalt? Investeren in SEO (zoekmachine optimalisatie) met de juiste strategie, leidt consequent voor meer websitebezoekers.
Voice search
Gesproken zoekopdrachten
U wilt meer kwalitatieve bezoekers zonder dat u per klik betaalt? Investeren in SEO (zoekmachine optimalisatie) met de juiste strategie, leidt consequent voor meer websitebezoekers.